Krizová komunikace společnosti Baron Computer – Pavla Krejsová
Pavla Krejsová
Bakalářská práce
Krizová komunikace společnosti Baron Computer
Crisis Cmmunication Of The Company Baron Computer
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje krizové komunikaci společnosti Baron Computer. Klade si za základní cíl identifikovat krizové události, které mohou společnost potkat či potkaly a najít pro ně správné řešení. Teoretická část vychází z oborné literatury a zabývá se základní de-finicí pojmu Public relations jako celku. V druhé části se zaměřuje na samotnou krizovou komunikaci, příčiny krizí, základní strategie …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with crisis communications of the Baron Computer Company. It aims to identify the crisis events that a company can meet or meet and find the right solution for them. The theoretical part is based on the literature and deals with the basic definition of the term Public relations as a whole. The second part focuses on crisis communication itself, causes of crises, basic strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejsová, Pavla. Krizová komunikace společnosti Baron Computer. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Adriana Malíková -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková -
Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu
Ondřej Vlk