Nikola Lomenčíková

Diplomová práce

Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy

Consumer perception of the dermocosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Anotace:
The main objective of this presented Master’s thesis is to analyse and identify the consumer perception of the chosen dermocosmetics brand belonging to the portfolio of L’Oréal group among the consumers falling into the age group of 20-35, in the scope of three elected CEE countries, Czechia, Slovakia and Hungary. To achieve this, the review of the relevant literature along with the secondary and primary …více
Abstract:
The main objective of this presented Master’s thesis is to analyse and identify the consumer perception of the chosen dermocosmetics brand belonging to the portfolio of L’Oréal group among the consumers falling into the age group of 20-35, in the scope of three elected CEE countries, Czechia, Slovakia and Hungary. To achieve this, the review of the relevant literature along with the secondary and primary …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 10. 2022
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Martin Placek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88002