Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy – Nikola Lomenčíková
Nikola Lomenčíková
Diplomová práce
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Consumer perception of the dermocosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Anotace:
The main objective of this presented Master’s thesis is to analyse and identify the consumer perception of the chosen dermocosmetics brand belonging to the portfolio of L’Oréal group among the consumers falling into the age group of 20-35, in the scope of three elected CEE countries, Czechia, Slovakia and Hungary. To achieve this, the review of the relevant literature along with the secondary and primary …víceAbstract:
The main objective of this presented Master’s thesis is to analyse and identify the consumer perception of the chosen dermocosmetics brand belonging to the portfolio of L’Oréal group among the consumers falling into the age group of 20-35, in the scope of three elected CEE countries, Czechia, Slovakia and Hungary. To achieve this, the review of the relevant literature along with the secondary and primary …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 10. 2022
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Martin Placek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOMENČÍKOVÁ, Nikola. \textit{Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/85rl70/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88002
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
Krizzia Mae Navarro -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Brand equity jako důležitý faktor v bankovnictví
Kseniia Malysheva -
Brand equity and brand perception
Karin Steinzová