Bc. Miroslav Kubiš

Diplomová práce

Marketing-propagace Technického muzea v Brně a jeho výstav

Marketing-Promotion Technical Museum in Brno and its exhibitions
Anotace:
Diplomová práce s názvem Marketing – propagace Technického muzea v Brně a jeho výstav se zabývá problematikou současných forem propagace Technického muzea v Brně a zpracovává návrhy na jejich zefektivnění. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je věnována obecnému úvodu do problematiky muzejního výstavnictví, vysvětluji zde základní pojmy týkající se této problematiky, popisuji úvod do problematiky …více
Abstract:
The thesis titled Marketing - Promotion of the Technical Museum in Brno and its exhibitions dealing with issues of contemporary forms of promotion of the Technical Museum in Brno and proposals for their improvement. The work is divided into two parts. The theoretical part is devoted to a general introduction to the topic of museum exhibitions, explain here the basic concepts related to this topic, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Holman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta