Jan Strnad
Bachelor's thesis
Mládež a její percepce reklamy
Youth and Its Perception of Commercials
Abstract:
Práce se snaží přiblížit, jak mládež vnímá reklamu. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů zkoumané problematiky a vysvětlením, jakým způsobem je reklama vytvářena, jaká je její funkce a jak je vnímána. Cílem praktické části práce je zjistit, jak mládež vnímá reklamu, což bylo zkoumáno prostřednictvím obecného postoje k reklamě a vnímání obsahu televizních reklam. Ke zjištění této …moreAbstract:
This thesis aims to describe how the youth perceives the advertising. Theoretical part of this thesis summarizes the definitions of basic terms referring to thesis topic. This part also describes how adverts are created, what the functions of adverts are and how adverts are perceived. The goal of practical part of the thesis is to find out how the youth perceives the content of television advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lucie Macků
- Reader: Jana Zychová, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitute of Corporate communication with media
Alyona Ilyushkina -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Power of media in political communication
Rysbek Konysbayev -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
8/4/2015