Jan Strnad

Bachelor's thesis

Mládež a její percepce reklamy

Youth and Its Perception of Commercials
Abstract:
Práce se snaží přiblížit, jak mládež vnímá reklamu. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů zkoumané problematiky a vysvětlením, jakým způsobem je reklama vytvářena, jaká je její funkce a jak je vnímána. Cílem praktické části práce je zjistit, jak mládež vnímá reklamu, což bylo zkoumáno prostřednictvím obecného postoje k reklamě a vnímání obsahu televizních reklam. Ke zjištění této …more
Abstract:
This thesis aims to describe how the youth perceives the advertising. Theoretical part of this thesis summarizes the definitions of basic terms referring to thesis topic. This part also describes how adverts are created, what the functions of adverts are and how adverts are perceived. The goal of practical part of the thesis is to find out how the youth perceives the content of television advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Lucie Macků
  • Reader: Jana Zychová, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.