Vývoj a propagace současné dámské módy – Tereza Chaloupková
Tereza Chaloupková
Bakalářská práce
Vývoj a propagace současné dámské módy
The development and promotion of contemporary women's fashion
Anotace:
Bakalářská práce je primárně teoretická, historická a analytická. V teoretické části se práce zaměřuje hlavně na vývoj dámské módy a oblékání samotného, na vzhled oblečení podle desetiletí od 20. let 20. století a na důvody, které k tomu vedly. Dále se zabývá stručnou historií módního marketingu od jeho prvopočátku a pohledem na prvky módního marketingu ve 20. století. Praktická část zkoumá současné …víceAbstract:
This bachelor’s thesis is primarily theoretical, historical and analytical. The theoretical part focuses mainly on the development of women’s fashion and dressing habits, on the appearance of clothing according to the decade since the 1920s and the reasons that led to it. The first part of the thesis also goes about a brief history of fashion marketing from its inception and a look at the elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Petr Vlasák
- Oponent: Vladimíra Khelerová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Natálie Kaleta -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Využívání greenwashingu ve fast fashion
Tereza Vandasová -
Etika a ekonomika. Fenomén fair trade a "fast fashion".
Natálie Artimovičová -
Spotřebitelské efekty a greenwashing ve fast fashion
Barbora Kučerová -
Influence of consumers' lifestyle on purchasing fast fashion products
Valentina Malievskaia
Název
Vložil
Vloženo
Práva