Zhodnocení kvality služeb poskytovaných Dopravním podnikem Ostrava z pohledu zákazníka – Eva Konečná
Eva Konečná
Bachelor's thesis
Zhodnocení kvality služeb poskytovaných Dopravním podnikem Ostrava z pohledu zákazníka
Quality Evaluation of Services Provided by Dopravní podnik Ostrava from a Customer Perception
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením kvality služeb Dopravního podniku Ostrava, jejímž hlavním předmětem činnost je poskytování služeb v přepravě osob. Teoretická část práce je zaměřena na výklad pojmů souvisejících s kvalitou, službami, spokojeností zákazníků a zvláště pak s použitými metodami, jako je např. ECSI. V třetí části je představen podnik, jeho historický vývoj, organizační uspořádání …moreAbstract:
This thesis deals with the evaluation of quality of service Dopravní podnik Ostrava, whose principal activity is the provision of services in passenger transport. The theoretical part focuses on the interpretation of terms related to quality, service, customer satisfaction, and especially with the methods used, such as ECSI. In the third part are presented company, its historical development, organizational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/95360
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: Jiří Franek
- Reader: Radim Maňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONEČNÁ, Eva. \textit{Zhodnocení kvality služeb poskytovaných Dopravním podnikem Ostrava z pohledu zákazníka} Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Available from: https://theses.cz/id/86g8qt/. [cit. 2024-04-19].
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Kvalita života seniorů využívající služby domácí péče v Pardubickém kraji
Ivana Šurá -
Kvalita života seniorů v domovech pro seniory a v rodinném prostředí v regionu Trutnov
Lenka Kadaníková -
Kvalita života seniorů
Radka Majíčková -
CAF - jakost ve veřejné správě
Radka Matějková -
Služby dopravního podniku města Ostrava
Zdeňka Šínová