Lenka KOPEČKOVÁ

Bakalářská práce

Customer relationship management ve firmě Tomatex Otrokovice, a. s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti

Customer relationship management in Tomatex company as a tool for increasing competitive advantage of the company
Anotace:
Cílem této práce je přesvědčit o tom, že v dnešní době je důležité budovat vztahy se zákazníky na nových základech, odpovídajících významu role zákazníka v současných podmínkách podnikání. Implementace a použití CRM musí podniku přinášet výhody, které vedou v konečném efektu k udržení a zvyšování stávajícího obratu a zisku. V práci je zdůvodněna nutnost zavádění CRM, rozšíření manažerských aktivit …více
Abstract:
In every enterprise in the center of business and the key to long-term success is the client. necessary condition for development of a first-rate relationship with customer is to know their behaviour {--} who they are, what are their needs and requirements and the ability of the company to meet their needs and demands. Traditional marketing and sales processes are to be substituted by a new approach …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2006
Identifikátor: 4438

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOPEČKOVÁ, Lenka. Customer relationship management ve firmě Tomatex Otrokovice, a. s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.