Attila Zinčak

Bakalářská práce

Interaktivní příběh - visuální novela

Interactive Story - Visual Novel
Anotace:
Výsledkem této bakalářské práce je autorský interaktivní příběh, který je hratelný na počítači, doplněný o vlastní fotografie, cinemagrafy a krátká videa. Teoretická část zkoumá vznik, vývoj a rozšíření po světě tzv. japonských i západních vizuálních novel, her, kde je hráč především čtenářem, ale svými rozhodnutími ovlivňuje větvící se děj.
Abstract:
The result of this bachelor's thesis is an authorial interactive story, that can be played on computer, from my own photographs, cinemagraphs and short videos. The theoretical part examines the origin, development and spread around the world of so-called Japanese and Western visual novels, games where the player is primarily a reader, but his decisi-ons influence the branching plot.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zinčak, Attila. Interaktivní příběh - visuální novela. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design