Ing. Michal Brychta
Bakalářská práce
Bankovní marketing
Banking marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na bankovní marketing, jeho specifikaci a důvody jeho provádění. První část pojednává o teorii marketingu a jeho proměnných. Praktická část charakterizuje marketing již konkrétní banky. Dále na základě dotazníkového průzkumu klientů byla vyhodnocena nutnost potřeby marketingu. Poslední část analyzuje zjištěné poznatky.Abstract:
This bachelor’s thesis focusses on the bank marketing, its specification and the reasons for its execution. The first part deals with the theory of marketing and its variables. The practical part characterizes bank marketing, as executed by a particular bank. A questionnaire of bank clients was also employed in order to assess the extent to what the bank marketing is needed to. The aim of the last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dwasv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2009
- Vedoucí: Ing. Dalibor Pánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Bučková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finanční podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová