Ing. Michal Brychta

Bakalářská práce

Bankovní marketing

Banking marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na bankovní marketing, jeho specifikaci a důvody jeho provádění. První část pojednává o teorii marketingu a jeho proměnných. Praktická část charakterizuje marketing již konkrétní banky. Dále na základě dotazníkového průzkumu klientů byla vyhodnocena nutnost potřeby marketingu. Poslední část analyzuje zjištěné poznatky.
Abstract:
This bachelor’s thesis focusses on the bank marketing, its specification and the reasons for its execution. The first part deals with the theory of marketing and its variables. The practical part characterizes bank marketing, as executed by a particular bank. A questionnaire of bank clients was also employed in order to assess the extent to what the bank marketing is needed to. The aim of the last …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2009
  • Vedoucí: Ing. Dalibor Pánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Bučková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finanční podnikání