Jolana Žídková

Diplomová práce

Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel

Brand audit of Mercedes-Benz in the category of premium passenger cars
Anotace:
Diplomová práce Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel se zabývá vyhodnocením pozice značky Mercedes-Benz na českém trhu ve srovnání s jejími největšími konkurenty v kategorii prémiových osobních automobilů - BMW a Audi, což je primárním cílem práce. První část práce je zaměřena na definování značky a s ní souvisejících pojmů. Dále na vysvětlení brand managementu, resp. …více
Abstract:
The thesis Brand audit of Mercedes-Benz in the category of premium passenger cars is concerned with the evaluation of the position of the brand Mercedes-Benz on the Czech market in comparison with its biggest competitors - BMW and Audi. This is also the main goal of the thesis. The first part of the thesis is focused on defining brand and terms that are connected with brand. Furthermore there is an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50379