Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel – Jolana Žídková
Jolana Žídková
Diplomová práce
Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel
Brand audit of Mercedes-Benz in the category of premium passenger cars
Anotace:
Diplomová práce Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel se zabývá vyhodnocením pozice značky Mercedes-Benz na českém trhu ve srovnání s jejími největšími konkurenty v kategorii prémiových osobních automobilů - BMW a Audi, což je primárním cílem práce. První část práce je zaměřena na definování značky a s ní souvisejících pojmů. Dále na vysvětlení brand managementu, resp. …víceAbstract:
The thesis Brand audit of Mercedes-Benz in the category of premium passenger cars is concerned with the evaluation of the position of the brand Mercedes-Benz on the Czech market in comparison with its biggest competitors - BMW and Audi. This is also the main goal of the thesis. The first part of the thesis is focused on defining brand and terms that are connected with brand. Furthermore there is an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50379
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50379
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management
Michaela KUŽELÍKOVÁ -
Internetový prodej osobních automobilů
Michal Míka -
Přístrojové vybavení osobních automobilů a ovládání interních informačních systémů vozidla
Tadeáš Bursa -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
Brand audit vybrané značky
Karin Lörincová -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Audit značky Excelent jako nastroj pro její strategický vývoj
Darya Shaldyrvan