Bc. Kateřina TOUPALOVÁ

Master's thesis

Branding vybrané neziskové organizace

Branding of a chosen non-profit organization
Abstract:
Předložená diplomová práce je zaměřena na branding neziskové organizace Nadační fond Zelený poklad. Práce je uvedena představením činnosti nadačního fondu. Následující část tvoří situační analýza, která za pomoci relevantních nástrojů respektujících charakter organizace, zkoumá její vnější a vnitřní prostředí. Aplikována je např. PESTLE analýza, rozšířený marketingový mix, benchmarking či Gruberova …more
Abstract:
The presented master thesis is focused on the branding of the nonprofit organization Nadační fond Zelený poklad. The thesis is featured by introducing of the organization. The following part is composed of situational analysis that, with the help of the relevant tools, respecting the character of the organization, examines its external and internal environment. It is applied, for example, the PESTLE …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOUPALOVÁ, Kateřina. Branding vybrané neziskové organizace. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management