Bc. Kateřina TOUPALOVÁ

Master's thesis

Branding vybrané neziskové organizace

Branding of a chosen non-profit organization
Anotácia:
Předložená diplomová práce je zaměřena na branding neziskové organizace Nadační fond Zelený poklad. Práce je uvedena představením činnosti nadačního fondu. Následující část tvoří situační analýza, která za pomoci relevantních nástrojů respektujících charakter organizace, zkoumá její vnější a vnitřní prostředí. Aplikována je např. PESTLE analýza, rozšířený marketingový mix, benchmarking či Gruberova …viac
Abstract:
The presented master thesis is focused on the branding of the nonprofit organization Nadační fond Zelený poklad. The thesis is featured by introducing of the organization. The following part is composed of situational analysis that, with the help of the relevant tools, respecting the character of the organization, examines its external and internal environment. It is applied, for example, the PESTLE …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOUPALOVÁ, Kateřina. Branding vybrané neziskové organizace. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management