Analýza čtenářské gramotnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí (1. stupeň ZŠ Starý Hrozenkov) – Michaela MAČÁTOVÁ
Michaela MAČÁTOVÁ
Diplomová práce
Analýza čtenářské gramotnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí (1. stupeň ZŠ Starý Hrozenkov)
Analysis of the reading literacy of students in relation to family environment (Primary school Stary Hrozenkov)
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je problematika a zjišťování stavu úrovně čtenářské gramotnosti žáků I. stupně základní školy v současné době. Nejedná se však o zjišťování celospolečenského stavu, ale cíl výzkumu je zaměřen na žáky 3., 4. a 5. třídy Základní školy ve Starém Hrozenkově. V teoretické části je obsah orientován na vymezení pojmu čtenářské gramotnosti a ostatních pojmů s touto problematikou …víceAbstract:
The task of this dissertation is to find out the problems and to determine the reading literacy level of the pupils attending the first five years of the primary school of the present day. However, it is not about the ascertainment of the society-wide state, but the aim of the research is focused on pupils in classes 3, 4 and 5 of the Primary school in Starý Hrozenkov. The content of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2013
Zveřejnit od: 12. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAČÁTOVÁ, Michaela. \textit{Analýza čtenářské gramotnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí (1. stupeň ZŠ Starý Hrozenkov)}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/875myy/.
Jak správně citovat práci
MAČÁTOVÁ, Michaela. Analýza čtenářské gramotnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí (1. stupeň ZŠ Starý Hrozenkov). Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost žáků ZŠ praktických
Petra SOJKOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy
Veronika Najvarová -
Efektivní metody prevence rizikového chování dětí v online prostředí se zaměřením na školní prostředí
Jana MÁCHOVÁ -
Prostředí školní družiny a jeho význam v prevenci problémového chování
Lucie Varyšová -
Školní klima - srovnání školního prostředí a prostředí odborné praxe
Jana BROULÍKOVÁ -
Vliv rodinného prostředí na školní zralost dětí
Hana Rösslová -
Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Veronika Masnicová -
Proč se klukům nedaří? Vliv prostředí na školní (ne)úspěšnost
Alice Mourková
Název
Vložil
Vloženo
Práva