Marketingové plánování v FMCG: případová studie značky Lovela – Lucie Waniausová
Lucie Waniausová
Diplomová práce
Marketingové plánování v FMCG: případová studie značky Lovela
Marketing Planning in FMCG: Case Study Lovela
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikovat specifika marketingového plánování pro trh FMCG a vytvořit reálný roční marketingový plán značky Lovela na rok 2012. Práce je sestavena ze tří logicky navazujících částí. První část práce je ryze teoretická a shrnuje poznatky získané z dostupné literatury věnující se tématu marketingového plánování a jeho fázím. Ve druhé části jsou jednotlivé fáze blíže popsány …víceAbstract:
The Master's Thesis'goal is to identify specifics of maketing planning in FMCG market and prepare marketing plan for brand Lovela in 2012. Thesis is divided into three related sections. The first part is purely theoretical and summarizes lessons learned from the available literature dealing with the topic of marketing planning and its phases. The second part is focused on description of each phase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Martin Machek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32006
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh
Jan Pípal -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Tvorba ceny vybraných produktů na trhu FMCG
Iva Bartáková -
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
Barbora Hegyiová -
Aplikace systému řízení marketingových kampaní v oblasti retail FMCG
Jan Pivovarník -
Multinationals Marketing Strategy in the Chinese Market
Lukáš Krupka