Marketingová situační analýza vybrané společnosti – Jelena Genova
Jelena Genova
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Marketing Situational Analysis of a chosen Company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingové situační analýzy ve společnosti zabývající se převážně výrobou sedacího a stolového nábytku. Výsledkem práce jsou doporučení pro zlepšení současné situace. Teoretická část v úvodu vymezuje základní pojmy. Následovně popisuje analýzu marketingového prostředí, analýzu marketingového mixu a SWOT analýzu. Praktická část zpočátku charakterizuje společnost …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to implement the marketing situation analysis in the company principally engaged in the production of seating and table furniture. The result of this work are recommendations for improving the current situation. The theoretical part of the introduction defines basic terms. Follows describes the analysis of the marketing environment, marketing mix analysis and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45457
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Petr Svoboda
- Reader: Hana Ezrová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza firmy BaGo Sport s.r.o.
Anna Charvátová -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková