Jelena Genova

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza vybrané společnosti

Marketing Situational Analysis of a chosen Company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingové situační analýzy ve společnosti zabývající se převážně výrobou sedacího a stolového nábytku. Výsledkem práce jsou doporučení pro zlepšení současné situace. Teoretická část v úvodu vymezuje základní pojmy. Následovně popisuje analýzu marketingového prostředí, analýzu marketingového mixu a SWOT analýzu. Praktická část zpočátku charakterizuje společnost …more
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to implement the marketing situation analysis in the company principally engaged in the production of seating and table furniture. The result of this work are recommendations for improving the current situation. The theoretical part of the introduction defines basic terms. Follows describes the analysis of the marketing environment, marketing mix analysis and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Petr Svoboda
  • Reader: Hana Ezrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45457