Reflexe procesu budování autority u začínajících učitelů – Bc. Monika Vlková
Bc. Monika Vlková
Diplomová práce
Reflexe procesu budování autority u začínajících učitelů
Reflection on authority building proces of beginning teachers
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá pojmem autorita ve školství, jeho významem i důležitostí. Dále se zabývá také způsoby, kterými lze autoritu posílit nebo naopak oslabit ze strany začínající učitelů. Jednou z důležitých součástí učitelovy práce je budování jeho autority, ať už záměrné či nezáměrné. Autorita začínajícího učitele potvrzuje jeho postavení a zároveň mu umožňuje správně vykonávat jeho práci …víceAbstract:
The theoretical part of the diploma thesis deals with the term authority in the education, both its meaning, significance and its importance. Moreover, the thesis describes ways to the commencing teachers’ authority make stronger and on the other hand ways to weaken it. One of the most important beginner teacher’s ability is to build their authority, both intentional and unintentional. The teacher …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3959
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Juklová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Daniela Vrabcová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - základy společenských věd, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - francouzský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva