Ready to Wear - udržitelnost, etika stylu a vědomé kolaborace – Lenka Drgová
Lenka Drgová
Diplomová práce
Ready to Wear - udržitelnost, etika stylu a vědomé kolaborace
Ready to Wear - Slow Fashion, Ethics of Style and Conscious Collaboration
Anotace:
V teoretické části se zabývám etikou a udržitelností a zkoumám nové inspirativní přístupy a prezentace módy, které oslovují svým obchodním modelem vědomé spotřebitele. Na základě teoretického výzkumu vznikly projekty a vědomé kolaborace pod mým vedením. V praktické části vznikla oděvní kolekci 'Chai' inspirovaná barevností Holi festivalu. V Indii 'Holi' znamená oslavu příchodu jara. Kolekce je inspirovaná …víceAbstract:
In the theoretical part, I deal with ethics and sustainability and explore new inspirational approaches and presentations of fashion that address conscious consumers with their business model. Based on theoretical research, projects and conscious collaboration under my leadership have emerged. In the practical part I created a new clothing collection called 'Chai'' inspired by by the colors of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Drgová, Lenka. Ready to Wear - udržitelnost, etika stylu a vědomé kolaborace. Zlín, 2019. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design oděvu
Práce na příbuzné téma
-
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Sandra Adamčíková -
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
Martina Jandová -
Surrealismus a móda
Silvie Vymyslická -
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Sandra Adamčíková -
1. Teoretická část:\nl{}Skupinová módní fotografie\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb: Módní katalog\nl{}b) volný výstavní soubor: Teorie exempláře
Eliška KYSELKOVÁ -
Vliv pandemie COVID-19 na módní průmysl
Michaela Mališová -
Média a módní průmysl
Veronika Jirásková -
Módní editorial - hranice reklamy a umění
Klaudie Moravcová