Tvorba podnikatelského záměru a strategie pro uvedení značky na trh – Klára Palatová
Klára Palatová
Bakalářská práce
Tvorba podnikatelského záměru a strategie pro uvedení značky na trh
Creation of business plan and strategy for launching a brand
Anotace:
Bakalářská práce se ve své teoretické části věnuje tvorbě podnikatelského záměru. Rozebírá jednotlivě kroky, které by v podnikatelském záměru měly být zahrnuty stejně tak jako důležitá rozhodnutí a procesy, které by měly být učiněny před uvedením nové značky na trh. Praktická část zahrnuje samotný podnikatelský záměr a konkrétní strategické kroky pro uvedení na trh značky s jezdeckými potřebami.Abstract:
The bachelor thesis in its theoretical part focuses on creating a business plan. It analyzes individually the steps that should be included in the business plan as well as the important decisions and processes that should be made before launching a new brand. The practical part includes the business plan itself and specific strategic steps for launchong an equestrian brand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský záměr - zřízení nové firmy Barf Brno Market
Monika Snopková -
Analysis of e-business start-up project in fashion market
Jana Luzan -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya -
Podnikatelský záměr nového ubytovacího zařízení
Erika Rechtorovičová -
Podnikateľský zámer Keramic Café Atelier s.r.o.
Adriana Kapustíková -
Podnikatelský záměr pro založení penzionu
Kateřina Janků -
Podnikatelský záměr na základě tržní analýzy, finanční analýzy a vlivu okolí podniku
Svatopluk Janek -
Podnikatelský záměr na základě tržní analýzy, finanční analýzy a vlivu okolí podniku
Lukáš Donné