Klára Palatová

Bakalářská práce

Tvorba podnikatelského záměru a strategie pro uvedení značky na trh

Creation of business plan and strategy for launching a brand
Anotace:
Bakalářská práce se ve své teoretické části věnuje tvorbě podnikatelského záměru. Rozebírá jednotlivě kroky, které by v podnikatelském záměru měly být zahrnuty stejně tak jako důležitá rozhodnutí a procesy, které by měly být učiněny před uvedením nové značky na trh. Praktická část zahrnuje samotný podnikatelský záměr a konkrétní strategické kroky pro uvedení na trh značky s jezdeckými potřebami.
Abstract:
The bachelor thesis in its theoretical part focuses on creating a business plan. It analyzes individually the steps that should be included in the business plan as well as the important decisions and processes that should be made before launching a new brand. The practical part includes the business plan itself and specific strategic steps for launchong an equestrian brand.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
  • Oponent: Ondřej Benda, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.