Klára Palatová

Bachelor's thesis

Tvorba podnikatelského záměru a strategie pro uvedení značky na trh

Creation of business plan and strategy for launching a brand
Abstract:
Bakalářská práce se ve své teoretické části věnuje tvorbě podnikatelského záměru. Rozebírá jednotlivě kroky, které by v podnikatelském záměru měly být zahrnuty stejně tak jako důležitá rozhodnutí a procesy, které by měly být učiněny před uvedením nové značky na trh. Praktická část zahrnuje samotný podnikatelský záměr a konkrétní strategické kroky pro uvedení na trh značky s jezdeckými potřebami.
Abstract:
The bachelor thesis in its theoretical part focuses on creating a business plan. It analyzes individually the steps that should be included in the business plan as well as the important decisions and processes that should be made before launching a new brand. The practical part includes the business plan itself and specific strategic steps for launchong an equestrian brand.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
  • Reader: Ondřej Benda, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.