Propagace vybraného regionu jako turistické destinace – Mgr. Michal Hovorka
Mgr. Michal Hovorka
Bachelor's thesis
Propagace vybraného regionu jako turistické destinace
Promotion of Selected Region asTourist Destination
Abstract:
Annotation Michal Hovorka, Publicity of choice region as tourist destination, Brno 2014 The thesis intorduces the theoretical knowledge about tourism and its promotion, about trends in tourism advertising and marketing and about tour and trip creation. The pratical part focuses on the production of promotional travel video and the tour itinerary around the Azores on the basis of the experience obtained …viacAbstract:
Anotácia, Michal Hovorka, Propagácia vybraného regiónu ako turistickej destinácie, Brno 2014. Práca sa zaoberá teoretickými poznatkami o cestovnom ruchu a jeho propagácii, o trendoch reklamy a marketingu v cestovnom ruchu a o samotnej tvorbe zájazdu. Praktickou časťou práce bolo vytvorenie cestopisného videa a zájazdu na Azorské ostrovy na základe vlastných skúseností, získaných návštevou tejto oblasti …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cuw7l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Renáta Vychodilová
- Oponent: PaedDr. Hana Vrtělová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.