Bc. Nela VONDROVÁ
Master's thesis
Teaching grammar
Teaching grammar
Abstract:
The diploma thesis clarifies the importance of teaching grammar in the process of learning a language. The theoretical part which provides with the theoretical background aims at various approaches and methods used for grammar presentation, practice, testing and correction grammatical mistakes. It also focuses on the motivation of teenagers. The practical part provides with the questionnaire research …viacAbstract:
Diplomová práce objasňuje otázku důležitosti gramatiky při výuce jazyka. Teoretická část podává teoretický základ, který se zabývá různými přístupy a metodami, které se užívají pro prezentaci, procvičování, testování a opravu gramatických chyb. Zaměřuje se také na motivaci náctiletých studentů. Praktická část předkládá dotazníkový výzkum, který analyzuje a interpretuje názory učitelů ze základních …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Zverejniť od: 12. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VONDROVÁ, Nela. Teaching grammar. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Gramatický popis DNA/proteosyntézy - kritika současných koncepcí a podklad regulérního gramatického popisu DNA/proteosyntézy. Historie a podoby jazykové metafory života. Kritika teorií pádu s ohledem k předpokladům sémiózy. Testování gramatiky lexikostatistickými postupy.
Dan FALTÝNEK -
Časté chyby, kterých se čeští studenti dopouští v anglickém jazyce
Kateřina Nuderová -
Nepřímá řeč – Chyby českých mluvčích (úroveň B2)
Adéla Zítková -
Možnost využití her, pro opakování gramatiky, ve třídách EFL.
Jan KUŽEL -
Metody ve výuce anglické gramatiky
Ivona JELÍNKOVÁ -
Efektivní způsoby prezentace gramatiky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Vendula Pykalová -
Výuka anglické gramatiky na druhém stupni základní školy s využitím literárních textů
Zuzana ŠLAMPOVÁ -
Používání různých online aplikací pro procvičování nové gramatiky se žáky šesté třídy
Rostislav ŠTIHLOVSKÝ
Názov
Vložil
Vložené
Práva