Analýza dat pro CRM v organizaci – Bc. Michael Siegert
Bc. Michael Siegert
Diplomová práce
Analýza dat pro CRM v organizaci
Data analysis for CRM in a organization
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na získání dalších informací o klientech z poskytnutého datového souboru tak, aby získané znalosti byly využitelné v rámci CRM uvnitř bankovní společnosti. Hlavním zaměřením bude segmentace klientů. Modely budou provedeny pomocí metodologie CRISP-DM, kde se bude postupovat po bodech této metodologie. Na konci práce budou napsána doporučení jak s výsledky pracovat v praxi.Abstract:
This master thesis deals with gaining more information about clients from provided dataset, in order that the information is useful in terms of CRM within a bank company. Main focus is segmentation of clients. Models are performed with CRISP-DM methodology, which is carried out gradually by its steps. At the end of this thesis, recommendations on practical usage of the results are stated.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Petr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Siegert, Michael. Analýza dat pro CRM v organizaci. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Regionální a informační management
Práce na příbuzné téma
-
Dlouhodobá nezaměstnanost a její dekompozice v Moravskoslezském kraji
Tereza Smaržová -
Segmentace zákazníků pro nastavení diferencovaného přístupu k nim
Martina Doležalová