Bc. Lucie Nováková

Diplomová práce

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy

Specifics of integrated marketing communications in selected industries (fashion marketing) - analysis IMC of selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá specifikami marketingové komunikace produktů oděvního průmyslu určené specifickému segmentu zákazníků. Konkrétně se jedná o sportovní oděvy pro nová odvětví aerobiku. Na základě analýzy disponibilních poznatků teorie marketingu, respektive marketingové komunikace, popisuje využití nástrojů integrované marketingové komunikace, prostředky a aktivity relevantní produktu …více
Abstract:
This thesis deals with the specifics of marketing communication of products of the garment industry designed for specific segment of customers, namely sports clothing for the new branches of aerobics. Based on the analysis of the available knowledge of marketing theory, marketing or communications, it describes the use of integrated marketing communication tools, resources and activities relevant to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní