Mgr. et Mgr. Veronika Marková

Bakalářská práce

Typológia vzťahov umenia a reklamy

The typology of the relations of art and advertising
Abstract:
The thesis is focused on different types of relations between art and advertising. It defines and analyzes the four basic models: the art against advertising, advertising in art, art in advertising and advertising of art that still remain subject to a breakdown. For eachtype refers to essential characteristics, specific features and problematic issues. The theoretical knowledge is then applied onthe …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na rôzne typy vzťahov medzi umením a reklamou. Definuje a analyzuje štyri základné modely: umenie proti reklame, reklama v umení, umenie v reklame a reklama umenia, ktoré ešte ďalej podliehajú podrobnejšiemu členeniu. Pri každom type poukazuje na podstatné znaky, špecifické vlastnosti a problematické otázky. Získané teoretické poznatky následne aplikuje a predstavuje na …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Zuzana Jayasundera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta