Typológia vzťahov umenia a reklamy – Mgr. et Mgr. Veronika Marková
Mgr. et Mgr. Veronika Marková
Bakalářská práce
Typológia vzťahov umenia a reklamy
The typology of the relations of art and advertising
Abstract:
The thesis is focused on different types of relations between art and advertising. It defines and analyzes the four basic models: the art against advertising, advertising in art, art in advertising and advertising of art that still remain subject to a breakdown. For eachtype refers to essential characteristics, specific features and problematic issues. The theoretical knowledge is then applied onthe …víceAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na rôzne typy vzťahov medzi umením a reklamou. Definuje a analyzuje štyri základné modely: umenie proti reklame, reklama v umení, umenie v reklame a reklama umenia, ktoré ešte ďalej podliehajú podrobnejšiemu členeniu. Pri každom type poukazuje na podstatné znaky, špecifické vlastnosti a problematické otázky. Získané teoretické poznatky následne aplikuje a predstavuje na …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vlubk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Jayasundera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring a sportovní reklama hokejové soutěže
Ondřej Hudec -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu
Petra Navrátilová -
Reklama, sponzoring, reprezentace a dary z účetního, daňového a právního pohledu
Petr Janečka -
Reklama a sponzoring v házenkářských klubech v České Republice
Hana Hublová -
Výtvarný jamming jako tvůrčí metoda podporující inkluzi v mateřské škole
Tereza Tomečková