Gabriela JURÁŇOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.

The analysis of colour use in advertisement of Kabelová televize Přerov, Inc.
Abstract:
Cílem bakalářské práci je provedení analýzy využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingu, reklamy a teoretické poznatky zaměřené na barevné schéma. V praktické části je představena firma a provedena analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Následuje …more
Abstract:
The Bachelor´s thesis is focused on analysis of colour influence on the customers in Kabelová televize Přerov, Inc. My thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with marketing, advertising and knowledge about colour scheme. The practical part contains company´s introduction and analysis of colour influence on the customers in Kabelová televize Přerov, Inc. At the conclusion there …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009
Identifier: 11837

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JURÁŇOVÁ, Gabriela. Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics