Gabriela JURÁŇOVÁ

Bakalářská práce

Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.

The analysis of colour use in advertisement of Kabelová televize Přerov, Inc.
Anotace:
Cílem bakalářské práci je provedení analýzy využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingu, reklamy a teoretické poznatky zaměřené na barevné schéma. V praktické části je představena firma a provedena analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Následuje …více
Abstract:
The Bachelor´s thesis is focused on analysis of colour influence on the customers in Kabelová televize Přerov, Inc. My thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with marketing, advertising and knowledge about colour scheme. The practical part contains company´s introduction and analysis of colour influence on the customers in Kabelová televize Přerov, Inc. At the conclusion there …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11837

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JURÁŇOVÁ, Gabriela. Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika