Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu – Pavel Zadražil
Pavel Zadražil
Bakalářská práce
Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu
The Influence of the Millennial and Post-Millennial Generations on Television and Online Advertising
Abstract:
This study was commissioned to determine the transformation in the advertising industry caused by the invention of the internet, owing to the fact that online advertising has a 50 percent market share (Goodman, 2015) in the United Kingdom. Interestingly, this figure is significantly higher in comparison to the global one. Furthermore, this study was researched on the youngest generations: Millennials …víceAbstract:
Tato studie byla vypracována za účelem popsání změn v reklamním odvětví ve Spojeném království způsobených technickým vývojem v oblasti internetu. Internetová reklama ve Spojeném království zaujímá 50 procentní podíl na trhu (Goodman, 2015). Zajímavé je, že tato hodnota je významně vyšší v porovnání s tou celosvětovou. Průzkum prezentovaný v této práci byl zaměřen na nejmladší věkové skupiny, tedy …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zadražil, Pavel. Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv zdrojů informací na chování spotřebitele
Marek SZENDREI -
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Denisa Vomáčková -
Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů
Martin Persich -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová
Název
Vložil
Vloženo
Práva