Pavel Zadražil

Bachelor's thesis

Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu

The Influence of the Millennial and Post-Millennial Generations on Television and Online Advertising
Abstract:
This study was commissioned to determine the transformation in the advertising industry caused by the invention of the internet, owing to the fact that online advertising has a 50 percent market share (Goodman, 2015) in the United Kingdom. Interestingly, this figure is significantly higher in comparison to the global one. Furthermore, this study was researched on the youngest generations: Millennials …more
Abstract:
Tato studie byla vypracována za účelem popsání změn v reklamním odvětví ve Spojeném království způsobených technickým vývojem v oblasti internetu. Internetová reklama ve Spojeném království zaujímá 50 procentní podíl na trhu (Goodman, 2015). Zajímavé je, že tato hodnota je významně vyšší v porovnání s tou celosvětovou. Průzkum prezentovaný v této práci byl zaměřen na nejmladší věkové skupiny, tedy …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zadražil, Pavel. Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta