Tomáš Huťťan

Diplomová práce

Vývoj pozice prémiových a luxusních automobilových značek na českém trhu

Analysis of the position of premium and luxury car brands on the Czech market
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení prémiových značek automobilů na českém trhu z hlediska vývoje tržního podílu a image u jejich cílových skupin. Diplomová práce je rozdělena na osm kapitol. První kapitola shrnuje podstatu marketingu a popisuje proces strategického marketingu. Druhá kapitola charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Třetí kapitola vedle základní definice značky specifikuje …více
Abstract:
Goal of my diploma thesis is evaluation of premium car brands on the Czech market in terms of market share and image among the target group. The thesis is divided into eight chapters. First chapter is focused on basic marketing terminology and strategic marketing. Second chapter describes marketing mix in detail. Third chapter defines brand, specifies differences between premium and luxury brand, summarizes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49641

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod