Bc. Miroslav Maláč

Diplomová práce

Spokojenost a loajalita zákazníků

Customers satisfaction and loyalty
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce „Spokojenost a loajalita zákazníků“ je zkoumání spokojenosti a loajality zákazníků a spotřebitelů v konkrétním podniku. V první části jsem sumarizoval teoretické východiska spokojenosti a loajality. V druhé části jsem se zaměřil na zkoumání spokojenosti a loajality zákazníků a spotřebitelů společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. (P. P. a. s.). Nejprve jsem vymezil segment HoReCa …více
Abstract:
The Subject of my thesis „Customers satisfaction and loyalty” is the exploration of Customer satisfaction and loyalty in particular company. In the first part I have summarized theoretical basis of satisfaction and loyalty. In the second part I have focused on research of customers and consumers satisfaction and loyalty of the company Pilsner Urquell. First, I have specified the segment HoReCa where …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta