Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh – Bc. Barbora Pištová
Bc. Barbora Pištová
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh
Marketing Communication Strategy Project for Introducing the New Product of the Selected Company on the Slovak Market
Anotace:
Diplomová práca pojednáva o návrhu projektu marketingovej komunikačnej stratégie pre zavedenie produktu Probio kaša vybranej spoločnosti na slovenský trh. Teoretická časť vymedzuje základné pojmy z oblasti produktu a zaoberá sa jeho zavedením na nový trh s dôrazom na marketingovú komunikáciu. V analytickej časti sú prevedené situačné analýzy, zahŕňajúce PESTLE analýzu, analýzu konkurencie, GE maticu …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing communication strategy project for introducing the product called Probio kaša of the selected company on the Slovak market. The theoretical part defines the basic conceptions in the realm of product and deals with its introducing on the new market with the emphasis on the marketing communication. In the analytical part are transferred situation analysis, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIŠTOVÁ, Barbora. \textit{Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/89v4s6/.
Jak správně citovat práci
Pištová, Barbora. Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing služieb a situačná analýza podniku AM RESTAURANT, s. r. o.
Marianna Durjančíková -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketingová situačná analýza vybraného podniku
Zdenka Lizúchová -
Marketingová situačná analýza vybranej banky
Peter Bogyi -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
Návrh optimalizácie komunikačného mixu vybraného ubytovacieho zariadenia
Sebastián Pavelka -
Strategická analýza vnútorných zdrojov podniku Kia Motors Slovakia s.r.o.
Henrieta Hančárová