Bc. Barbora Pištová

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh

Marketing Communication Strategy Project for Introducing the New Product of the Selected Company on the Slovak Market
Anotace:
Diplomová práca pojednáva o návrhu projektu marketingovej komunikačnej stratégie pre zavedenie produktu Probio kaša vybranej spoločnosti na slovenský trh. Teoretická časť vymedzuje základné pojmy z oblasti produktu a zaoberá sa jeho zavedením na nový trh s dôrazom na marketingovú komunikáciu. V analytickej časti sú prevedené situačné analýzy, zahŕňajúce PESTLE analýzu, analýzu konkurencie, GE maticu …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing communication strategy project for introducing the product called Probio kaša of the selected company on the Slovak market. The theoretical part defines the basic conceptions in the realm of product and deals with its introducing on the new market with the emphasis on the marketing communication. In the analytical part are transferred situation analysis, including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pištová, Barbora. Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing