Taťána KAMENSKÁ

Bakalářská práce

Strategie zvládání náročných situací ve vývojové perspektivě

Coping strategies with demanding situations in developmental perspective
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na strategie zvládání náročných situací ve vývojové perspektivě, konkrétně v období dospívání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část shrnuje vybrané důležité teoretické poznatky zabývající se stresem a jeho zvládáním, vždy s přihlédnutím na jednotlivá období životní dráhy jedince. Podrobněji se zabýváme obdobím dospívání v souvislosti s danou …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on coping strategies with demanding situations in developmental perspective, particularly in adolescence. The thesis is divided to theoretical and practical part. The theoretical part summarizes selected important theoretical findings dealing with stress and its management. It is always taken into account the developmental perspective of the individual. In the details, we …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Zveřejnit od: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PhDr. František Baumgartner, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAMENSKÁ, Taťána. Strategie zvládání náročných situací ve vývojové perspektivě. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / pedagogika - psychologie (negarantovaný rozvrh), Pedagogika, Společný základ pro obory se zaměřením na vzdělávání