Rum a jeho pozice na spotřebitelském trhu – Bc. Klára Procházková
Bc. Klára Procházková
Bachelor's thesis
Rum a jeho pozice na spotřebitelském trhu
Rum and its Position on the Consumer Market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá postavením rumu na českém spotřebitelském trhu. Analýza probíhala ve spolupráci se specializovanými bary po celé České republice, jejichž práce s rumem je na vysoké úrovni. Cílem této práce je zjistit, jak silnou pozici má rum na českém spotřebitelském trhu, jaké jsou nejoblíbenější značky a z jakého důvodu. Teoreticko-metodologická část se zabývá definici spotřebitelského …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the position of rum on the Czech consumer market. The analysis was carried out in cooperation with specialized bars throughout the Czech Republic, whose work with rum is on high level. The aim of this work is to find out how strong rum is on the Czech consumer market, what are the most popular brands and why. The theoretical and methodological part deals with the definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/frol5/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Jiří Zelený
- Reader: Ing. Zbyněk Vinš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.