Zuzana KRIESMANOVÁ

Master's thesis

Deutsche und tschechische Werbespots internationaler Unternehmen - Eine kontrastive Untersuchung

German and Czech commercials from international companies - contrastive research
Abstract:
The objective of the diploma thesis is a lexical analysis of TV commercials created by international corporations. The analysis applies the contrastive perspective. The commercials are chosen from three different areas - drugstore, technology, and grocery. The selected companies which commercials are to be analysed operate in Germany as well as in the Czech Republic. Moreover, the advertisements are …viac
Abstract:
Cílem této diplomové práce je jazyková analýza televizních reklam mezinárodních společností z kontrastivního hlediska. Reklamy jsou vybrány ze třech rozdílných oblastí, a to drogerie, technika a potraviny. Jde o reklamy společností, které fungují jak v Německu, tak v České republice a pro jejich reklamu byla použitá stejná videonahrávka. Jazyk je zkoumán z lexikálního hlediska a s důrazem na internacionalismy …viac
 
 
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. Dr. phil. Georg Schuppener

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRIESMANOVÁ, Zuzana. Deutsche und tschechische Werbespots internationaler Unternehmen - Eine kontrastive Untersuchung. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Philology / UNJL JO KS

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.