Sada úloh k výuce programování v Minecraft Education Edition – Jiří SCHUBERT
Jiří SCHUBERT
Bakalářská práce
Sada úloh k výuce programování v Minecraft Education Edition
A set of tasks for programming education in Minecraft Education Edition
Anotace:
První část bakalářské práce se zabývá seznámením s hrou Minecraft, jakožto přiblížení k reálnému světu. Dále možnostmi jeho využití ve školní výuce různých předmětů díky verzi Minecraft Education Edition, která je k tomu určena. Využití v technice, hudební výchově, zeměpisu (). V druhé části je práce zaměřena na programování v Minecraft Education Edition (MEE), což je hlavní téma, pomocí vnitřního …víceAbstract:
The first part of the bachelor thesis deals with the introduction to the game Minecraft, as an approximation to the real world. Furthermore, the possibilities of its use in school teaching of various subjects thanks to the Minecraft Education Edition, which is designed for this purpose. Use in technology, music education, geography (...). In the second part, the work focuses on programming in Minecraft …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Vaníček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHUBERT, Jiří. Sada úloh k výuce programování v Minecraft Education Edition. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Oborové studium se zaměřením na vzdělávání na 2. stupni základní školy / Ms-ITs
Práce na příbuzné téma
-
Využití programovacího jazyka Scratch pro tvorbu her jako součást výuky programování
Andrea Dufková -
Využití Raspberry Pi ve výuce programování na SŠ
Stanislava BUBÍKOVÁ -
Podpora výuky programování pro nevidomé žáky
Ondřej Hlinecký -
Modelový přístup k rozvoji informatického myšlení při výuce programování
Radim POLÁŠEK -
Využití blokového programování na ZŠ
Daniel MUŽNÝ -
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT
Název
Vložil
Vloženo
Práva