Management a marketing fotbalového klubu – Bc. Martin Koška
Bc. Martin Koška
Diplomová práce
Management a marketing fotbalového klubu
Management and marketing of football club
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav a fungování amatérských fotbalových klubů ve Velkém Oseku v oblasti managementu a marketingu a doporučit několik návrhů, které by mohly pomoci a zlepšit strategii klubu pro nadcházející roky. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému managementu, marketingu a financováním oddílů. Praktická část je zaměřena na analýzu samotných …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the current state and functioning of amateur football clubs in Velký Osek in the field of management and marketing and recommend several proposals that could help and improve the club's strategy for the coming years. The first part of the thesis consists of a theoretical overview of the problem of management, marketing and financing of sections. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6777
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program:
Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
5. 6. 2021
Kohout, J.
5. 6. 2021