Social Media Marketing v České Republice – Yi Zhuang
Yi Zhuang
Bakalářská práce
Social Media Marketing v České Republice
Social media marketing in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím social media marketingu jako nástroj marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je zjistit, jaká je současná pozice social media marketingu v České republice s ohledem na potenciál samotných sociálních médií a s ohledem na preference uživatelů sociálních sítí. Teoretická část obsahuje definici social media marketingu a charakterizaci vybraných médií. V praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis investigates the uses of social media marketing as a marketing communication tool. The main aim of this thesis is to determine current position of social media marketing in the Czech Republic with regard to potential of each social media platform and preferences of social media users. Theoretical part defines social media marketing, characterises chosen social medias. Practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73608
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Radek Tahal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73608
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Social Media as a tool in marketing strategy
Alla Strakhova -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Social media in hotel marketing
Barbara Šinályová -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev