Yi Zhuang

Bakalářská práce

Social Media Marketing v České Republice

Social media marketing in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím social media marketingu jako nástroj marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je zjistit, jaká je současná pozice social media marketingu v České republice s ohledem na potenciál samotných sociálních médií a s ohledem na preference uživatelů sociálních sítí. Teoretická část obsahuje definici social media marketingu a charakterizaci vybraných médií. V praktické …více
Abstract:
This bachelor thesis investigates the uses of social media marketing as a marketing communication tool. The main aim of this thesis is to determine current position of social media marketing in the Czech Republic with regard to potential of each social media platform and preferences of social media users. Theoretical part defines social media marketing, characterises chosen social medias. Practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73608

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management