Specializace pro Inteligentní elektroinstalace, organizace, obsah a metodika výuky – Bc. Zbyněk Dostál
Bc. Zbyněk Dostál
Diplomová práce
Specializace pro Inteligentní elektroinstalace, organizace, obsah a metodika výuky
Specialization for intelligent electrical installation, organization, content and methodology of teaching
Anotace:
Tato práce pojednává o problematice výuky specializace v oboru Mechanik elektrotechnik, která je zaměřena na inteligentní a komfortní elektroinstalace. Systémy inteligentní a komfortní instalace jsou v této práci představeny, vysvětleny odlišnosti od běžných typů domovní instalace a jsou zde popsány základní komponenty, které jednotlivé inteligentní instalace obsahují. V další části je komplexně zpracována …víceAbstract:
The aim of this paper is to focus in detail on the teaching of mechanical and electrical engineering, which relate to intelligent and comfortable electronic installations. This paper describes the intelligent and comfortable installations and their components, which are different from commonly used home installations. The other part of this paper focuses on the theoretical and practical aspects of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yp0dv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedoucí: PaedDr. Ing. Josef Pecina, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Adéla Hekerlová -
Výukové metody ve výuce matematiky ve vybraných ročnících 1. a 2. stupně
Tereza SVOBODOVÁ -
Alternativní metody ve výuce češtiny na SŠ
Zuzana Procházková -
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Anna Čančarová -
Využití projektové metody ve výuce regionální historie – Brno pod nacistickou okupací
Michael Folprecht -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Aktivizační metody ve výuce prvouky a přírodovědy ve 3. - 5. ročníku 1. stupně ZŠ.
Hana Janková