Bc. Lada Borecká

Master's thesis

Vliv forem posilování vztahů se zákazníky na loajalitu zákazníků

Strengthening customer relationships and its impact on customer loyalty
Abstract:
Diplomová práce se zabývá posilováním vztahů se zákazníky na B2B trhu a jeho vlivem na loajalitu zákazníka. V první části práce je definována hodnota pro zákazníka jako východisko pro posilování vztahů, dále způsoby posilování vztahů se zákazníky, loajalita zákazníka a její vazba na posilování vztahů se zákazníky a v závěru první části je vymezena spokojenost zákazníka a její měření. V druhá části …more
Abstract:
This diploma thesis deals with strenghtening of relationships on the B2B market and consequent increased customers´ loyalty. In the first part of the work, a value for customer is defined as the basis of relatinship-building. Then, the ways of strenghtening of relationship with customers are discussed, as well as customer loyalty and its connection to relationship-building. At the end of the first …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Borecká, Lada. Vliv forem posilování vztahů se zákazníky na loajalitu zákazníků. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

University of Pardubice

Faculty of Chemical Technology

Master programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry