Vliv forem posilování vztahů se zákazníky na loajalitu zákazníků – Bc. Lada Borecká
Bc. Lada Borecká
Master's thesis
Vliv forem posilování vztahů se zákazníky na loajalitu zákazníků
Strengthening customer relationships and its impact on customer loyalty
Abstract:
Diplomová práce se zabývá posilováním vztahů se zákazníky na B2B trhu a jeho vlivem na loajalitu zákazníka. V první části práce je definována hodnota pro zákazníka jako východisko pro posilování vztahů, dále způsoby posilování vztahů se zákazníky, loajalita zákazníka a její vazba na posilování vztahů se zákazníky a v závěru první části je vymezena spokojenost zákazníka a její měření. V druhá části …moreAbstract:
This diploma thesis deals with strenghtening of relationships on the B2B market and consequent increased customers´ loyalty. In the first part of the work, a value for customer is defined as the basis of relatinship-building. Then, the ways of strenghtening of relationship with customers are discussed, as well as customer loyalty and its connection to relationship-building. At the end of the first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BORECKÁ, Lada. \textit{Vliv forem posilování vztahů se zákazníky na loajalitu zákazníků}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2013. Available from: https://theses.cz/id/8apl13/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Borecká, Lada. Vliv forem posilování vztahů se zákazníky na loajalitu zákazníků. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová