Strategická analýza Nemocnice České Budějovice – Michal Šnorek
Michal Šnorek
Diplomová práce
Strategická analýza Nemocnice České Budějovice
Strategic Analysis of České Budějovice Hospital
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření strategické analýzy společnosti Nemocnice České Budějovice, a.s. Analyzovaný subjekt je součástí odvětví zdravotnictví v Jihočeském kraji, jeho operační prostor je druhého řádu a je vymezen regionem. Odvětví zdravotnictví na úrovni analyzovaného regionu je konsolidované a strukturované. V odvětví operuje analyzovaný subjekt jako dominantní a vedle něj působí …víceAbstract:
The aim of this thesis is to formulate strategic analysis of České Budějovice Hospital. Analyzed subject appertains to the health service sector in South Bohemian Region (that restricts its operating space) and plays dominant role in this consolidated and well structured sector. Furthermore, smaller subjects complete the marketplace and constitute the competitive fringe. Strengths of České Budějovice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2010
- Vedoucí: Rudolf Střítecký
- Oponent: František Kovář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19453
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnějších a vnitřních rizik ohrožují vybrané nestátní zdravotnické zařízení ambulantního typu
Michaela Žižková -
Daňové a ekonomické dopady na nestátní zdravotnické zařízení z pohledu zaměstnaneckých poměrů versus smluvních vztahů
Leona Huláková -
Návrh komunikační strategie pro nestátní zdravotnické zařízení optometrie
Iveta Chovancová -
Daň z přidané hodnoty v nestátním zdravotnickém zařízení
Martina Kalandříková -
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení
Jana Zemanová -
Daň z přidané hodnoty v nestátním zdravotnickém zařízení
Veronika Pupalová -
Návrh komunikační strategie pro nestátní zdravotnické zařízení optometrie
Iveta Chovancová -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková