Vztahy s veřejností v politice na příkladě politických stran působících v Ústí nad Labem – Michaela SKOKANOVÁ
Michaela SKOKANOVÁ
Bakalářská práce
Vztahy s veřejností v politice na příkladě politických stran působících v Ústí nad Labem
Public relations in politics involving political parties residing in Usti nad Labem
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využívání technik a nástrojů public relations na příkladě vybraných politických stran v Ústí nad Labem. V teoretické části práce jsou vysvětleny důležité definice (politický proces, politický marketing, politická komunikace a public relations) a popsány vztahy mezi nimi. Dále jsou v této části popsány jednotlivé politické strany v Ústí nad Labem (Občanská demokratická …víceAbstract:
This thesis focuses on the use of techniques and tools of public relations for the example of the political parties in Ústí nad Labem. In the theoretical part explains the important definitions (political process, political marketing, political communication and public relations) and describe relationships between them. In addition, this section describes the different political parties in Ústí nad …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Novotný, Dr. Phil.,M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKOKANOVÁ, Michaela. \textit{Vztahy s veřejností v politice na příkladě politických stran působících v Ústí nad Labem}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/8b4ijj/.
Jak správně citovat práci
SKOKANOVÁ, Michaela. Vztahy s veřejností v politice na příkladě politických stran působících v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Základy humanitní vzdělanosti - politologie
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Politika, diplomacie, písemnosti. Komunikace mezi císařským dvorem a Mantovou v letech 1378–1437
Ondřej Schmidt -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý