Návrh zavedení nového produktu na trh papírenských potřeb – Nikola Marková
Nikola Marková
Bakalářská práce
Návrh zavedení nového produktu na trh papírenských potřeb
Designing New Product Introduction on the Paper Market
Anotace:
Cílem této práce je vypracovat návrhy pro zavedení nového produktu na trh papírenských potřeb na základě marketingového výzkumu. Metodikou zvolenou pro sběr dat bylo osobní dotazování. Dotazník byl sestaven na základě programových otázek. Podle výsledků byly vypracovány jednotlivé návrhy pro společnost. Pro společnost byla navrhnuta strategie rychlého pronikání na trh. Ostatní návrhy byly aplikovány …víceAbstract:
The aim is to develop proposals for the introduction of a new product on the market through marketing research. The metodology selected for data collection was a personal interview. The questionnaire was created by the program issues. The proposals were processed according to the results of marketing research. The company was designed strategy of rapid market penetratiton. The other suggestions were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/105958
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: Vojtěch Klézl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová