Ing. Margaryta Malakhovska

Bachelor's thesis

Marketér jako profese – potřebné profesní kompetence marketéra

Marketer as a profession - necessary professional competence marketer
Abstract:
Bakalářská práce je věnována profesním kompetencím marketéra, a to se zaměřením na Ukrajinu. Hlavním cílem této práce je vytvoření návrhů na zlepšení práce marketéra na Ukrajině na příkladu vybraných podniků. Tento cíl je podmíněn splněním dílčího cíle, kterým je jednak osvětlení obsahu pojmu kompetence marketéra a jednak analýza práce marketéra na Ukrajině z hlediska kompetenční úrovně. Ústřední hypotézou …more
Abstract:
Bachelor thesis is dedicated to professional competences marketer, with a focus on Ukraine. The main objective of this work is to suggest proposals for improving the work of marketers in Ukraine on the example of selected companies. Thesis is also based on fractional objective which is analysis of marketer competence and their work in Ukraine. The central hypothesis is the assumption that marketers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2015
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication