Ing. Margaryta Malakhovska

Bakalářská práce

Marketér jako profese – potřebné profesní kompetence marketéra

Marketer as a profession - necessary professional competence marketer
Anotace:
Bakalářská práce je věnována profesním kompetencím marketéra, a to se zaměřením na Ukrajinu. Hlavním cílem této práce je vytvoření návrhů na zlepšení práce marketéra na Ukrajině na příkladu vybraných podniků. Tento cíl je podmíněn splněním dílčího cíle, kterým je jednak osvětlení obsahu pojmu kompetence marketéra a jednak analýza práce marketéra na Ukrajině z hlediska kompetenční úrovně. Ústřední hypotézou …více
Abstract:
Bachelor thesis is dedicated to professional competences marketer, with a focus on Ukraine. The main objective of this work is to suggest proposals for improving the work of marketers in Ukraine on the example of selected companies. Thesis is also based on fractional objective which is analysis of marketer competence and their work in Ukraine. The central hypothesis is the assumption that marketers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma