Podoby guerilla marketingu a jejich vliv na seniory – Bc. Jakub Strnad
Bc. Jakub Strnad
Diplomová práce
Podoby guerilla marketingu a jejich vliv na seniory
Forms of guerilla marketing and their effect on seniors
Anotace:
Diplomová práce na téma „Podoby guerilla marketingu a jejich vliv na seniory“ se zabývá vymezením jednotlivých projevů guerilla marketingu, historií pojmu guerilla a rizikem, který se pojí s touto formou komunikace. Autor práce definuje základní vlastnosti, které správná guerillová kampaň musí obsahovat. Pro představu je ke každé formě guerillové kampaně doplněn příklad uskutečněné reálné kampaně jak …víceAbstract:
The diploma thesis on the topic "Guerilla marketing and its influence on the Senior People" deals with the definition of individual types of guerilla marketing, the history of guerilla and the risk associated with this form of communication. The author of the work defines the basic features that the good guerilla campaign must contain. The individual forms are supplemented with examples of real-world …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p6gpm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mezigenerační percepce-mládež,senioři
Patrik ONDRÁČEK